Word jij onze nieuwe collega?
Wie zijn wij?
Bergopwaarts zit in een transitieperiode: met een nieuw ondernemingsplan en een nieuwe portefeuillestrategie richten we ons de komende jaren op het realiseren van evenwichtige wijken in (voornamelijk) Deurne en Asten. Met zo'n 40 medewerkers zetten we in op een prettige leefomgeving voor onze ruim 5.300 huurders.
Samen met onze partners zoeken we oplossingen voor uitdagingen in de wijk op het gebied van wonen, zorg en welzijn. Aan onze huurders bieden we een thuis in de eigen wijk, waar bewoners van nu en de toekomstige generaties zich prettig voelen, waar je zorg kunt ontvangen en waar bewoners elkaar kennen.
Wil je meer weten over de WOCO (woningcorporaties) en weten welke vacatures er zijn bij de WOCO's in Brabant? Ga dan naar Werken bij de WOCO - Samen maken we wonen beter.
Projectontwikkelaar (32-36 uur)
Help jij Bergopwaarts bij de groei van onze kernen Deurne en Asten? Ben jij de projectontwikkelaar die kansen op de markt weet te signaleren en vertaalt naar duurzame woonprojecten? Draag jij bij aan de ontwikkeling van onze vastgoedportefeuille en de realisatie van evenwichtige wijken?
Bergopwaarts bouwt! En om uitvoering te geven aan onze portefeuillestrategie, zijn we op zoek naar een doortastende en communicatief vaardige projectontwikkelaar.
Jouw uitdaging
Onze ambitie is groot, er staan de nodige nieuwbouwprojecten op stapel. Als projectontwikkelaar ben jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van projecten die bijdragen aan onze portefeuillestrategie en wijkvisies. Je signaleert kansen in de markt en initieert nieuwe projecten in samenwerking met de assetmanager. Daarnaast voer je haalbaarheidsonderzoeken uit, ontwikkelt scenario’s en stelt besluitvormingsdocumenten op, inclusief investeringsvoorstellen. Je adviseert over de ontwikkeling en de verduurzaming van de vastgoedportefeuille en draagt bij aan beleid.
Je bent de verbindende schakel tussen interne en externe stakeholders, zoals gemeenten, aannemers en adviseurs en bewaakt de samenwerking in de keten. Je voert projectmanagement uit tot de realisatiefase, de nadruk ligt wel op de ontwikkeling. Tot slot zorg je ervoor dat wet- en regelgeving wordt vertaald naar beleid en werkprocessen.
Je collega’s op de afdeling hebben profijt van jouw kennis en ervaring en deze deel je graag. Daarnaast ben je een prettige collega die goed kan samenwerken en past binnen onze informele, gemoedelijke, maar óók resultaatgerichte organisatie.
Wat breng jij mee?
Jij gaat voor resultaat en hebt een scherp oog voor kwaliteit en duurzaamheid. Met jouw ruim HBO-werk- en denkniveau en ervaring in projectontwikkeling ben jij in staat om projecten van initiatief tot realisatie te brengen. Daarnaast beschik je over:
- Kennis van en ervaring met projectontwikkeling en ketensamenwerking
- Ervaring in het samenwerken met belanghebbenden en stakeholders
- Kennis van geïntegreerde bouwvormen zoals Design & Build
- Inzicht in relevante wet- en regelgeving
- Een analytische en initiatiefrijke werkhouding
Welke resultaten streef je na?
- Projectontwikkeling die aansluit op de portefeuillestrategie en wijkvisies
- Een goed onderhouden netwerk en sterke samenwerkingsrelaties
- Tijdige en volledige haalbaarheidsonderzoeken en investeringsadviezen
- Juiste en volledige scenario’s en inkoopstrategieën
- Fasedocumenten die tijdig, juist en volledig zijn opgesteld
Wie zijn wij?
Bergopwaarts werkt samen met haar partners aan een prettige leefomgeving voor ruim 5.400 huurders in Deurne en Asten. Met circa 45 medewerkers zetten we ons in voor duurzame en evenwichtige wijken, waarin wonen, zorg en welzijn samenkomen. Als Projectontwikkelaar speel jij een sleutelrol in de realisatie van onze ambitie.
Wat bieden we jou?
- Een zelfstandige en verantwoordelijke functie voor 32-36 uur per week
- Een informele en collegiale werkomgeving met korte lijnen
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en innovatie
- Een jaarcontract met de intentie tot een vast dienstverband
- Een salaris conform schaal L van de cao Woondiensten (deze loopt van € 5.181 tot 7.198 bruto p/m en inschaling is afhankelijk van je ervaring)
Enthousiast?
Is deze baan jou op het lijf geschreven? Laat van je horen door je CV te mailen of een link naar je Linkedin-profiel te sturen en kom op gesprek! Reageer naar onze HRM-adviseur a.i., Saskia van Oppen via s.vanoppen@bow.nl. Mocht je eerst nog je vragen hebben, bel dan met onze manager vastgoed Irene Herben op (0493) 327 344 of stel haar een vraag per mail via i.herben@bow.nl.
Vacature Medewerker Informatisering (32 - 36 uur)
Ben jij die klantgerichte en analytische medewerker die ervoor zorgt dat onze bedrijfsapplicaties optimaal functioneren? Zorg jij voor de juiste ondersteuning aan onze gebruikers en waarborg je de datakwaliteit?
Om onze informatievoorziening goed te kunnen ondersteunen, zijn we op zoek naar een enthousiaste en betrokken
Jouw uitdaging
Bergopwaarts is een vooruitstrevende organisatie die haar Informatisering & Automatisering (I&A) goed op orde heeft, maar deze ook zo wil houden! Als medewerker informatisering ben jij verantwoordelijk voor het functioneel beheer van onze applicaties en ondersteun je de gebruikersorganisatie. Je biedt ondersteuning bij vragen, lost problemen op, verzorgt documentatie en geeft indien nodig trainingen aan gebruikers. Daarnaast draag je bij aan de data-integriteit, voer je controles uit en beheer je de toegang tot informatie. Je bewaakt de I&A-dienstverlening, coördineert onderhoudswerkzaamheden en ondersteunt bij de uitvoering van de AVG.
Ook speel je een rol in projecten, waarbij je transitie naar nieuwe informatiesystemen voorbereidt door o.a. de specificaties op te stellen, de implementatie te coördineren en tests uit te voeren. Jij bent de verbindende factor tussen de gebruikers en de I&A-afdeling en zorgt ervoor dat onze bedrijfsprocessen en informatiesystemen naadloos op elkaar aansluiten.
Als collega ben je onderdeel van een I&A-team van professionals waarin jij jouw kennis en ervaring deelt en klaar staat om collega’s te helpen waar nodig. Je houdt van samenwerking, een goede grap op zijn tijd en van het gezamenlijk voor elkaar boksen van alle projecten die op stapel staan.
Wat breng jij mee?
Je bent planmatig sterk, analytisch en flexibel. Je hebt oog voor detail en weet hoe je de behoeften van gebruikers vertaalt naar functionele oplossingen. Daarnaast beschik je over:
- HBO werk- en denkniveau
- Kennis van en ervaring met functioneel beheer en bedrijfsprocessen
- Ervaring met het aansturen van de gebruikersorganisatie
- Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder AVG
- Ervaring met projectmatig werken
Welke resultaten streef je na?
- Ondersteuning aan gebruikers en passende afhandeling van meldingen
- Een up-to-date en optimaal functionerend applicatielandschap
- Hoge interne klanttevredenheid
- Goede ondersteuning bij de transitie naar nieuwe informatiesystemen
Wie zijn wij?
Bergopwaarts werkt aan een prettige leefomgeving voor onze ruim 5.400 huurders in Deurne en Asten. Met circa 45 medewerkers zetten we ons in voor evenwichtige wijken, waarin wonen, zorg en welzijn samenkomen. Onze afdeling I&A speelt hierin een cruciale rol door de juiste informatievoorziening en IT-ondersteuning te bieden.
Wat bieden we jou?
Wij bieden jou een zelfstandige en veelzijdige functie voor 32-36 uur per week in een informele en collegiale omgeving. Je krijgt ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de kans om onze informatievoorziening verder te optimaliseren. Bij Bergopwaarts hechten we waarde aan verbinding met elkaar. Dat doen we onder andere via een actieve personeelsvereniging, die regelmatig activiteiten organiseert.
We starten met een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband. Je ontvangt een salaris op basis van schaal H van de cao Woondiensten (deze loopt van € 3.748 tot € 4.727 bruto per maand gebaseerd op 36 uur p/w, inschaling vindt plaats op basis van je kennis en ervaring).
Enthousiast?
Past deze functie bij jou? Stuur dan je CV of een link naar je LinkedIn-profiel naar onze HRM-adviseur a.i. Saskia van Oppen via HRM@bow.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met onze adviseur I&A Sebastiaan van de Ven via (0493) 327 373 of s.vandeven@bow.nl.
Vacature Adviseur HRM
Ben jij die mensgerichte en betrokken HR-professional die onze organisatie helpt in het realiseren van haar doelen? Ben jij de sparringpartner van onze MT-leden én onze medewerkers op het gebied van mens en organisatie? Voel jij je thuis in een betrokken en toekomstgerichte organisatie waar de lijntjes kort zijn en de collegialiteit hoog is?
Om onze medewerkers en organisatie optimaal te ondersteunen, zijn we op zoek naar een all round en verbindende Adviseur HRM, voor 24 uur per week.
Jouw uitdaging
Als Adviseur HRM ben jij verantwoordelijk voor het vertalen van de organisatiedoelen naar de ontwikkeling van HR-beleid en -instrumenten en zorg je voor een effectieve uitvoering ervan binnen Bergopwaarts. Je adviseert over thema’s zoals organisatieontwikkeling, strategische personeelsplanning en goed werkgeverschap.
Daarnaast adviseer en ondersteun je leidinggevenden bij HR-gerelateerde vraagstukken, zoals werving en selectie en individuele casuïstiek. Waar mogelijk optimaliseer je HR-processen en je leidt HR-projecten, bijvoorbeeld op het gebied van werkgeluk, PMO of teamontwikkeling.
Met jouw expertise en mensgerichte aanpak draag je bij aan een prettige en professionele werkomgeving waarin onze ca. 45 medewerkers optimaal kunnen functioneren en zich verder kunnen ontwikkelen.
Wat breng jij mee?
Je hebt een analytisch vermogen, bent integer en weet verschillende belangen goed te balanceren. Je hebt ervaring met het ontwikkelen en implementeren van HR-beleid en -instrumenten en weet dit te vertalen naar praktische oplossingen.
Daarnaast beschik je over:
✔ HBO werk- en denkniveau
✔ Kennis van en ervaring met organisatieontwikkeling en strategische personeelsplanning
✔ Kennis van relevante wet- en regelgeving
✔ Sterke adviesvaardigheden en een proactieve houding
Welke resultaten streef je na?
✅ HR-beleid dat de koers van Bergopwaarts ondersteunt
✅ Strategische personeelsplanning en organisatieontwikkeling die bijdragen aan toekomstbestendige teams
✅ Effectieve HR-instrumenten die leidinggevenden en medewerkers ondersteunen
✅ HR-projecten die kwalitatief en binnen planning worden gerealiseerd
✅ Heldere en toegankelijke HR-informatievoorziening
Wie zijn wij?
Bergopwaarts is een woningcorporatie die zich met haar ondernemingsplan en (portefeuille)strategie richt op het realiseren van evenwichtige wijken in Deurne en Asten. Met circa 45 medewerkers zetten we ons dagelijks in voor een prettige leefomgeving voor ruim 5.300 huurders. Samen met onze partners zoeken we oplossingen voor uitdagingen op het gebied van wonen, zorg en welzijn. Aan onze huurders bieden we een thuis in de eigen wijk, waar bewoners van nu en de toekomstige generaties zich prettig voelen, waar je zorg kunt ontvangen en waar bewoners elkaar kennen.
Wat bieden we jou?
✔ Een zelfstandige en veelzijdige functie in een informele, collegiale werkomgeving
✔ Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
✔ Korte overleglijnen en een open werksfeer
✔ Een jaarcontract met de intentie om dit om te zetten naar een vast dienstverband
✔ Een salaris op basis van schaal J van de cao Woondiensten (deze schaal loopt van €4.366 tot € 5.897 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek)
Enthousiast?
Past deze functie perfect bij jou? Laat het ons horen! Stuur je CV en motivatiebrief naar Saskia van Oppen, Adviseur HRM a.i., hrm@bow.nl. Wil je eerst nog wat vragen? Neem dan contact met haar op via 0493 ‑ 327 316 of per e-mail.

Stage en afstuderen
Leren en ontwikkelen zijn erg belangrijk. Jongeren zijn de werknemers van de toekomst. Wij willen dan ook graag een steentje bijdragen. Daarom bieden wij meerdere stageplaatsen per jaar aan op verschillende afdelingen.
Wil jij graag een stage bij ons lopen of kunnen wij voor jouw afstuderen van betekenis zijn? Stuur ons de volgende gegevens:
- jouw motivatie om bij Bergopwaarts stage te willen lopen
- je Curriculum Vitae
- gegevens van je opleiding en leerjaar
- gewenste stageperiode en duur van de stage
- mogelijke onderwerpen voor je stage
Je kunt een aanvraag voor stage sturen naar HRM@bow.nl. Wij bekijken dan de mogelijkheden binnen Bergopwaarts.
Bergopwaarts is als leerbedrijf officieel erkend door Stichting ECABO (kenniscentrum beroepsonderwijs bedrijfsleven), voor economische-, administratieve-, ict- en veiligheidsberoepen.
