Tevredenheidsonderzoek
Bent u huurder van Bergopwaarts? Dan is de kans groot dat wij u benaderen met de vraag om uw mening te geven over onder andere de kwaliteit van uw woning en van uw buurt. Ook indien u laatst een reparatieverzoek bij Bergopwaarts heeft ingediend of bent verhuisd naar of uit een woning van Bergopwaarts, kunt u benaderd worden om een paar korte vragen te beantwoorden over de dienstverlening hiervan.
Dagelijks
Het onderzoek laten wij dagelijks uitvoeren. Als in uw woning een aantal reparaties zijn uitgevoerd, kan het dus zijn dat u voor elke reparatie apart benaderd wordt om uw mening te geven over de dienstverlening ervan.
Inceptivize benadert u per e-mail of telefonisch
Het onderzoek laten wij uitvoeren door Inceptivize. Zij stellen zich ook als zodanig voor, in opdracht van Bergopwaarts. U wordt per e-mail of telefonisch benaderd.
Beltijden
De beltijden zijn maandag t/m vrijdag tussen 9.30 en 21.15 uur. Op zaterdag is dit tussen 10.00 en 19.00 uur.
Waarom dit onderzoek?
Door het onderzoek krijgen wij tips en tops die wij inzetten om onze dienstverlening nog beter bij u te laten aansluiten. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn. De persoonlijke gegevens worden nooit doorgespeeld aan andere organisaties of personen!
Wij hopen dat u meewerkt aan dit onderzoek.
Vragen?
Heeft u vragen of opmerkingen over dit onderzoek? Neemt u dan contact op met Jan Arts van Bergopwaarts via e-mailadres j.arts@bow.nl of via telefoonnummer 0493-327348.