Reparatieverzoek
Is er iets stuk in de woning? Moet er iets gerepareerd worden? U kunt snel en gemakkelijk een reparatieverzoek bij Bergopwaarts melden met uw postcode en huisnummer.
Reparaties met spoed
Is er sprake van een noodgeval of calamiteit dat niet kan wachten? Geen probleem. Meld het bij ons en we zorgen ervoor dat het opgelost wordt. Voor spoedeisende reparatieverzoeken belt u 24 uur per dag, 7 dagen per week naar (0493) 327 327.
Wat is spoed?
- Centrale toegangsdeuren van complexen die niet open kunnen
- Open delen (ramen, deuren, etc.) die op de begane grond zitten en niet kunnen sluiten
- Geen elektra in huis, dit pas nadat stekkerproef is uitgevoerd
- Grote waterlekkages daar waar de hoofdkraan (tijdelijk) afgesloten moet worden
- Gaslekkages
- Geen warm water (Kemkens Installaties BV 088-5050330.)
- Verstoppingen (van Dijk Rioolservice in Bakel via 0492-552 685)
- Onderhoud plus reparaties van installaties (zoals CV en lift)
- Glasspoedreparaties, (Glas totaal 0800 – 4527234)
- Lekkages die geleidelijk erger worden
Voordat u een reparatieverzoek indient:
- In het onderhouds ABC ziet u direct of u zelf iets moet repareren of vervangen en dus de kosten voor eigen rekening zijn, of dat Bergopwaarts dat doet. Zie hier het Onderhouds ABC.
- Bergopwaarts voert geen onderhoud uit aan zelf aangebrachte voorzieningen. Dit geldt ook voor overgenomen aanpassingen in de woning.
- Reparaties worden door Bergopwaarts uitgevoerd wanneer er sprake is van slijtage door normaal gebruik. Bij vernieling, verlies of onoplettendheid zijn de kosten voor de huurder.
- Schade door inbraak? Doet u dan direct aangifte bij de politie. De reparatie kan alleen na het overleggen van een proces verbaal in behandeling worden genomen.
- Wilt u een melding maken over uw Centrale verwarming, achterpadverlichting, glasschade, zonnepanelen of riolering? Neem dan rechtstreeks contact op met onderstaande leveranciers.